Regulamin Sklepu Internetowego

PPHU Fokus s.c Radosław Fibner Waldemar Staszak

WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I

SPRZEDAŻY

  1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma PPHU Fokus s.c Radosław
    Fibner Waldemar Staszak , z siedzibą w Pieruszycach nr 3 ; 63-304
    Czermin, NIP: 6171906644, telefon 627416 735; 500099846.
  2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały czas
    funkcjonowania sklepu za wyjątkiem okresów w jakich mogą pojawić się na
    stronach sklepu informacje o planowanych przerwach w jego funkcjonowaniu
    związanych z aktualizacją oprogramowania sklepu, uzupełnianiem bazy
    towarowej, modernizacjami czy też przerwy spowodowane awariami sieci
    teleinformatycznej, które to nie są zależne od firmy PPHU FOKUS .
  3. Zamówienia będą weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego.
    Każde zamówienie potwierdzane będzie przez obsługę sklepu poprzez
    kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem celem doprecyzowania
    wykonania danego kotła czy też potwierdzenia zamówionych części.
  4. Zamówiony towar dostarczany będzie wg. poniższej specyfikacji:
     wysyłka kurierska – paczki do 30 kg
     wysyłka kurierska – przesyłki paletowe do 1 tony
     transport firmy PPHU Fokus – zamówione kotły c.o.
     odbiór osobisty – w siedzibie firmy w godzinach funkcjonowania

W związku z różnorodnością asortymentu, gabarytami a przede wszystkim
mając na uwadze bezpieczny transport zakupionych towarów, każde
zamówienie weryfikowane jest pod kątem wybranej przez Państwa formy
przesyłki i w razie konieczności sugerowana jest zmiana na najbardziej
odpowiedni sposób.

  1. Koszty dostawy przesyłki pokrywa Kupujący lub Sprzedający w
    zależności od wybranej opcji transportu.
  2. Ceny w sklepie internetowym PPHU Fokus wyrażone są w złotych
    polskich i zawierają podatek VAT 8 lub 23% są cenami brutto ( w
    zależności od wyboru usługi ) . Dostępne są następujące typy cen: cena
    detaliczna – widoczna dla wszystkich użytkowników sklepu internetowego;
    cena hurtowa – widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników sklepu
    zakwalifikowanych przez obsługę sklepu jako odbiorca hurtowy ( jeśli taka
    istnieje).
  3. Firma PPHU FOKUS zastrzega sobie możliwość braku dostępności
    określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany i związanym z
    tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie
    wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie
    zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która
    wydłuża czas realizacji zamówienia.
  4. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT). W
    każdym przypadku, złożenia oferty kupna Kupujący zobowiązany jest
    niezwłocznie po dokonaniu zakupu potwierdzić złożenie oferty poprzez
    kliknięcie na odpowiedni link w przesłanej na wskazany przez niego w
    formularzu zamówienia adres e-mail wiadomości. W przypadku gdy
    Kupujący jest płatnikiem podatku VAT należy w formularzu zamówienia
    podać numer NIP, niezbędny do prawidłowego wystawienia faktury VAT.
    Dane na które zostanie wystawiony dokument sprzedaży pochodzić będą z
    informacji zawartych w zamówieniu w części Dane bilingowe. Dane na
    które zrealizowana będzie wysyłka pochodzić będą z informacji zawartych
    w części Dane dostawy. Każdorazowo przy składaniu zamówienia
    Kupujący zobowiązany jest sprawdzić poprawność tych danych. W
    momencie stwierdzenia nieprawidłowości w tych danych albo danych
    produktowych należy niezwłocznie przesłać informację z poprawnymi
    danymi na adres biuro@fokus-kotly.pl. W przypadku zrealizowania
    zamówienia z nieprawidłowymi danymi z winy Kupującego i ewentualną
    koniecznością przesłania zamówienia w inne miejsce kosztami

przeadresowania obciążony zostanie Kupujący.

  1. Płatność za założone zamówienie może odbywać się na kilka
    sposobów. Do wyboru Klientów są:
     płatność za pobraniem
     wpłata na konto bankowe
     przelew z terminem (dla wybranych podmiotów gospodarczych)
     sprzedaż ratalna

11.Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego
www.fokus-kotly.pl lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
biuro@fokus-kotly.pl, telefonicznie pod numerem +48 62 7416735 ;
500 099 846.

  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PPHU FOKUS jest
    prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży. Również cena widniejąca przy
    produkcie oraz pozostałe elementy oferty takie jak zawartość zestawu są
    wiążące dla stron zgodnie z ich treścią w momencie złożenia zamówienia
    przez Klienta.
  2. W przypadku zaistnienia błędów na stronach sklepu internetowego
    PPHU FOKUS wynikających z nieprawidłowego lub niejednoznacznego
    wprowadzenia informacji przez sprzedającego lub błędów w trakcie
    funkcjonowania prosimy o kontakt na adres e-mail :biuro@fokus-kotly.pl

WARUNKI REKLAMACJI

  1. Warunki reklamacji określają zasady zgłaszania reklamacji przez Klienta, zwrotu
    towaru, rozpatrywania zgłoszeń reklamacji i załatwienia reklamacji przez PPHU
    FOKUS oraz współdziałania Klienta z PPHU FOKUS przy zgłaszaniu oraz
    załatwianiu reklamacji.
  2. Warunki reklamacji zostają udostępnione Klientom w Sklepie oraz w wersji
    elektronicznej na stronie www Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin”.
  3. W przypadku Klienta indywidualnego Warunki reklamacji wiążą go pod warunkiem
    udostępnienia mu Warunków reklamacji, z zastrzeżeniem że także ewentualnie
    niewiążące dla Klienta indywidualnego Warunki reklamacji określają procedury
    reklamacyjne w PPHU FOKUS a dostosowanie się do nich może ułatwić i
    przyśpieszyć załatwienie reklamacji.
  4. Przed odebraniem przesyłki z PPHU FOKUS należy sprawdzić opakowanie, czy
    nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na
    stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie
    przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie
    przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz

skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

  1. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
    ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w
    transporcie; gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują
    w zakresie uszkodzeń towaru pochodzenia zewnętrznego w związku z uszkodzeniem
    przesyłki w transporcie lub uszkodzenia towaru po dostarczeniu towaru do Klienta – z
    zastrzeżeniem punktu 6 w części WARUNKI REKLAMACJI.
  2. Klient indywidualny nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie w
    przypadku, gdy PPHU FOKUS nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta
    indywidualnego; w takiej sytuacji Klient indywidualny powinien jednak współdziałać z
    PPHU FOKUS w celu ustalenia i określenia odpowiedzialności sprawy uszkodzeń.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem
    korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  4. Niezależnie od innych postanowień Regulaminu odpowiedzialność PPHU FOKUS
    wobec Klienta firmowego jest każdorazowo ograniczona maksymalnie do wartości
    złożonego Zamówienia. Ponadto Klient firmowy jest zobowiązany niezwłocznie
    zareklamować towar wadliwy, w szczególności w zakresie wad jawnych w terminie 7
    dni od dnia odbioru towaru, pod rygorem nie przyjęcia reklamacji. Ograniczenia
    odpowiedzialności PPHU FOKUS nie dotyczą sytuacji: określonych w powszechnie i
    bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa i tylko w zakresie, w jakim znajdują
    one zastosowanie, a także nie dotyczą sytuacji dojścia do odmiennego porozumienia
    przez PPHU FOKUS i Klienta firmowego (pomimo ograniczenia odpowiedzialności
    PPHU FOKUS ).
    [Zgłoszenie reklamacji / zgłoszenie zwrotu towaru]
  5. PPHU FOKUS jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W
    niniejszym punkcie jest mowa o reklamacji towaru w sytuacji, gdy zostały ujawnione
    wady towaru polegające na jego niezgodności z Umową (określoną ofertą PPHU
    FOKUS l i zamówieniem Klienta), towar uległ awarii lub uszkodzeniu, w taki sposób,
    że uzasadniona jest reklamacja na gruncie przepisów prawa lub zgodnie z
    warunkami gwarancyjnymi producenta danego towaru, tj.:
    (a) przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony);
    (b) przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (należy podać szczegółowy
    opis);
    (c) inny powód opisany przez klienta uzasadniający reklamację towaru.
  6. Wady części towaru nie uprawniają do reklamacji całości towaru, chyba że
    uprawnienie takie wynika z przepisów prawa.
  7. Procedura reklamacji nie dotyczy odstąpienia od umowy przez Klienta
    indywidualnego.
  8. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu towaru w PPHU FOKUS przez Klienta
    (reklamującego), z zastrzeżeniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
  9. Zgłoszenie reklamacji towaru Klient powinien przesłać do PPHU FOKUS (przed
    ewentualną wysyłką towaru). Reklamację Klient może przekazać za pośrednictwem
    wiadomości e-mail, listem zwykłym na podane w sekcji Kontakt dane firmy PPHU
    FOKUS.
  10. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać następujące dane: nr i data zamówienia,
    nr faktury lub paragonu, dane kontaktowe, nazwa banku i numer rachunku
    bankowego, identyfikację (opis) reklamowanego towaru, sposób zakupu, opis

przyczyny reklamacji towaru oraz uwagi Klienta.

  1. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacji zostanie przesłana niezwłocznie, w
    szczególności drogą e-mailową lub innym kanałem komunikacji wskazanym na
    formularzu reklamacji. W odpowiedzi PPHU FOKUS może poprosić o uzupełnienie
    danych niezbędnych do przyjęcia lub załatwienia reklamacji.
  2. Po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji, w przypadku konieczności
    odesłania towaru do PPHU FOKUS, należy go wysłać zgodnie z wytycznymi
    otrzymanymi z PPHU FOKUS.
  3. Zgłoszenie reklamacji zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni, w możliwie
    najkrótszym czasie. Odpowiedź PPHU FOKUS zostanie wysłana na wskazany przez
    Klienta kanał komunikacji.
  4. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacji, w przypadku odesłania
    towaru, przy odbiorze reklamowanego towaru PPHU FOKUS sprawdza sposób
    zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie PPHU FOKUS sprawdza zawartość
    przesyłki i stan towaru.
  5. Po zwrocie towaru przez Klienta PPHU FOKUS podejmuje następujące działania
    w zależności od przyczyny zwrotu towaru i stwierdzonego stanu towaru, tj.:
    (a) jeżeli przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony)
    – PPHU FOKUS zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na
    adres poprzedniej wysyłki;
    (b) jeżeli przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (szczegółowy opis) –
    PPHU FOKUS zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na
    adres poprzedniej wysyłki;;
    (c) jeżeli wystąpił inny powód opisany przez Klienta uzasadniający zwrot towaru –
    PPHU FOKUS podejmie działania odpowiednio do wskazanej przyczyny oraz
    stwierdzonego stanu towaru w porozumieniu z Klientem;
    (d) w przypadku uwzględnienia reklamacji PPHU FOKUS zwróci Klientowi
    indywidualnemu koszty przesyłki (w zakresie najtańszej możliwej formy przesyłki, jak
    była dostępna w PPHU FOKUS) oraz wartość brutto towaru, na wskazane w
    formularzu zwrotu konto bankowe.
  6. W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego towaru do producenta w
    celu wykonania naprawy gwarancyjnej lub wydania opinii czas ostatecznego
    załatwienia reklamacji może wynosić 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego
    towaru pod adres siedziby PPHU FOKUS.
  7. Przy odbiorze zwróconego towaru PPHU FOKUS sprawdza sposób
    zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie PPHU FOKUS sprawdza zawartość
    przesyłki i stan towaru.
  8. W innych nie ujętych wyżej przypadkach PPHU FOKUS podejmie działania w
    celu w miarę możliwości polubownego załatwienia odpowiednio do sytuacji i w
    porozumieniu z Klientem, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i
    wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
Zasady zachowania tajemnicy danych osobowych określa odrębny
dokument dotyczący Polityki Prywatności dostępny na stronie internetowej
www.fokus-kotly.pl.

  1. Jednocześnie Klient składając zamówienie godzi się na otrzymywanie
    materiałów reklamowych pochodzących z firmy PPHU FOKUS. Możliwe
    formy przesłania materiałów reklamowych do klienta to: poczta elektroniczna
    (na adres e-mail podany w formularzu zamówienia oraz w formie ulotek
    reklamowych, katalogów wysłanych na adres podany w zamówieniu bądź też
    dołączonych to przesyłki z zakupionym towarem.
  2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane
    wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym
    podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio
    chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione,
    zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
    (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych,
    do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  3. Struktura witryny sklepu internetowego PPHU FOKUS została
    zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez
    konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych a tym samym
    bez konieczności podawania ich przez odwiedzającego przed czy w trakcie
    procesu zapoznawania się z ofertą. Podczas odwiedzania witryn nie są też
    gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Właścicielem sklepu jest firma PPHU FOKUS s.c Radosław Fibner
    Waldemar Staszak , Pieruszyce 3; 63-304 Czermin , woj. wielkopolskie, NIP:
    6171906644.
  2. Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem
    korespondencyjnym Sprzedawcy. Niniejszy Regulamin jest częścią treści
    Umowy Kupna-Sprzedaży zawieranej przez firmę PPHU FOKUS oraz
    zamawiającego Klienta. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca
    zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Wszystkie dane umieszczone w sklepie internetowym www.fokus-
    kotly.pl jak również na naszych aukcjach w portalach internetowych w

postaci zdjęć produktów, opisów, schematów, wykresów jak również projekt
grafiki sklepu internetowego i aukcji Allegro objęte są prawami autorskimi,

które posiada PPHU FOKUS . Obowiązuje zakaz kopiowania i posługiwania
się w/w elementami bez wcześniejszego poinformowania firmy PPHU
FOKUS i uzyskania w odpowiedzi zgody na używanie ich. W przypadku
naruszenia praw łamiący zastrzeżenia zostanie poinformowany o
konieczności zaniechania używania tych elementów. W przypadku braku
reakcji ze skutkiem pozytywnym na rzecz firmy PPHU FOKUS będą miały
skutek przepisy prawa jak również przekazanie sprawy właściwemu
organowi sądowemu.

  1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem Umów Kupna-
    Sprzedaży między firmą PPHU FOKUS, a Konsumentami będą rozstrzygane

w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego
zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą
rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.