Regulamin Sklepu Internetowego
PPHU Fokus s.c Radosław Fibner Waldemar Staszak
Regulamin sklepu internetowego firmy PPHU FOKUS s.c . określa zasady
korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz ich realizacji
przez wszystkie strony transakcji.
WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I
SPRZEDAŻY
- Właścicielem sklepu internetowego jest firma PPHU Fokus s.c Radosław
Fibner Waldemar Staszak , z siedzibą w Pieruszycach nr 3 ; 63-304
Czermin, NIP: 6171906644, telefon 627416 735; 500099846. - Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały czas
funkcjonowania sklepu za wyjątkiem okresów w jakich mogą pojawić się na
stronach sklepu informacje o planowanych przerwach w jego funkcjonowaniu
związanych z aktualizacją oprogramowania sklepu, uzupełnianiem bazy
towarowej, modernizacjami czy też przerwy spowodowane awariami sieci
teleinformatycznej, które to nie są zależne od firmy PPHU FOKUS . - Zamówienia będą weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego.
Każde zamówienie potwierdzane będzie przez obsługę sklepu poprzez
kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem celem doprecyzowania
wykonania danego kotła czy też potwierdzenia zamówionych części. - Zamówiony towar dostarczany będzie wg. poniższej specyfikacji:
wysyłka kurierska – paczki do 30 kg
wysyłka kurierska – przesyłki paletowe do 1 tony
transport firmy PPHU Fokus – zamówione kotły c.o.
odbiór osobisty – w siedzibie firmy w godzinach funkcjonowania
W związku z różnorodnością asortymentu, gabarytami a przede wszystkim
mając na uwadze bezpieczny transport zakupionych towarów, każde
zamówienie weryfikowane jest pod kątem wybranej przez Państwa formy
przesyłki i w razie konieczności sugerowana jest zmiana na najbardziej
odpowiedni sposób.
- Koszty dostawy przesyłki pokrywa Kupujący lub Sprzedający w
zależności od wybranej opcji transportu. - Ceny w sklepie internetowym PPHU Fokus wyrażone są w złotych
polskich i zawierają podatek VAT 8 lub 23% są cenami brutto ( w
zależności od wyboru usługi ) . Dostępne są następujące typy cen: cena
detaliczna – widoczna dla wszystkich użytkowników sklepu internetowego;
cena hurtowa – widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników sklepu
zakwalifikowanych przez obsługę sklepu jako odbiorca hurtowy ( jeśli taka
istnieje). - Firma PPHU FOKUS zastrzega sobie możliwość braku dostępności
określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany i związanym z
tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie
wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie
zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która
wydłuża czas realizacji zamówienia. - Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT). W
każdym przypadku, złożenia oferty kupna Kupujący zobowiązany jest
niezwłocznie po dokonaniu zakupu potwierdzić złożenie oferty poprzez
kliknięcie na odpowiedni link w przesłanej na wskazany przez niego w
formularzu zamówienia adres e-mail wiadomości. W przypadku gdy
Kupujący jest płatnikiem podatku VAT należy w formularzu zamówienia
podać numer NIP, niezbędny do prawidłowego wystawienia faktury VAT.
Dane na które zostanie wystawiony dokument sprzedaży pochodzić będą z
informacji zawartych w zamówieniu w części Dane bilingowe. Dane na
które zrealizowana będzie wysyłka pochodzić będą z informacji zawartych
w części Dane dostawy. Każdorazowo przy składaniu zamówienia
Kupujący zobowiązany jest sprawdzić poprawność tych danych. W
momencie stwierdzenia nieprawidłowości w tych danych albo danych
produktowych należy niezwłocznie przesłać informację z poprawnymi
danymi na adres biuro@fokus-kotly.pl. W przypadku zrealizowania
zamówienia z nieprawidłowymi danymi z winy Kupującego i ewentualną
koniecznością przesłania zamówienia w inne miejsce kosztami
przeadresowania obciążony zostanie Kupujący.
- Płatność za założone zamówienie może odbywać się na kilka
sposobów. Do wyboru Klientów są:
płatność za pobraniem
wpłata na konto bankowe
przelew z terminem (dla wybranych podmiotów gospodarczych)
sprzedaż ratalna
11.Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego
www.fokus-kotly.pl lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
biuro@fokus-kotly.pl, telefonicznie pod numerem +48 62 7416735 ;
500 099 846.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PPHU FOKUS jest
prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży. Również cena widniejąca przy
produkcie oraz pozostałe elementy oferty takie jak zawartość zestawu są
wiążące dla stron zgodnie z ich treścią w momencie złożenia zamówienia
przez Klienta. - W przypadku zaistnienia błędów na stronach sklepu internetowego
PPHU FOKUS wynikających z nieprawidłowego lub niejednoznacznego
wprowadzenia informacji przez sprzedającego lub błędów w trakcie
funkcjonowania prosimy o kontakt na adres e-mail :biuro@fokus-kotly.pl
WARUNKI REKLAMACJI
- Warunki reklamacji określają zasady zgłaszania reklamacji przez Klienta, zwrotu
towaru, rozpatrywania zgłoszeń reklamacji i załatwienia reklamacji przez PPHU
FOKUS oraz współdziałania Klienta z PPHU FOKUS przy zgłaszaniu oraz
załatwianiu reklamacji. - Warunki reklamacji zostają udostępnione Klientom w Sklepie oraz w wersji
elektronicznej na stronie www Sklepu internetowego w zakładce „Regulamin”. - W przypadku Klienta indywidualnego Warunki reklamacji wiążą go pod warunkiem
udostępnienia mu Warunków reklamacji, z zastrzeżeniem że także ewentualnie
niewiążące dla Klienta indywidualnego Warunki reklamacji określają procedury
reklamacyjne w PPHU FOKUS a dostosowanie się do nich może ułatwić i
przyśpieszyć załatwienie reklamacji. - Przed odebraniem przesyłki z PPHU FOKUS należy sprawdzić opakowanie, czy
nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na
stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie
przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie
przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz
skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
- Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w
transporcie; gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują
w zakresie uszkodzeń towaru pochodzenia zewnętrznego w związku z uszkodzeniem
przesyłki w transporcie lub uszkodzenia towaru po dostarczeniu towaru do Klienta – z
zastrzeżeniem punktu 6 w części WARUNKI REKLAMACJI. - Klient indywidualny nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie w
przypadku, gdy PPHU FOKUS nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta
indywidualnego; w takiej sytuacji Klient indywidualny powinien jednak współdziałać z
PPHU FOKUS w celu ustalenia i określenia odpowiedzialności sprawy uszkodzeń. - Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania towaru. - Niezależnie od innych postanowień Regulaminu odpowiedzialność PPHU FOKUS
wobec Klienta firmowego jest każdorazowo ograniczona maksymalnie do wartości
złożonego Zamówienia. Ponadto Klient firmowy jest zobowiązany niezwłocznie
zareklamować towar wadliwy, w szczególności w zakresie wad jawnych w terminie 7
dni od dnia odbioru towaru, pod rygorem nie przyjęcia reklamacji. Ograniczenia
odpowiedzialności PPHU FOKUS nie dotyczą sytuacji: określonych w powszechnie i
bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa i tylko w zakresie, w jakim znajdują
one zastosowanie, a także nie dotyczą sytuacji dojścia do odmiennego porozumienia
przez PPHU FOKUS i Klienta firmowego (pomimo ograniczenia odpowiedzialności
PPHU FOKUS ).
[Zgłoszenie reklamacji / zgłoszenie zwrotu towaru] - PPHU FOKUS jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W
niniejszym punkcie jest mowa o reklamacji towaru w sytuacji, gdy zostały ujawnione
wady towaru polegające na jego niezgodności z Umową (określoną ofertą PPHU
FOKUS l i zamówieniem Klienta), towar uległ awarii lub uszkodzeniu, w taki sposób,
że uzasadniona jest reklamacja na gruncie przepisów prawa lub zgodnie z
warunkami gwarancyjnymi producenta danego towaru, tj.:
(a) przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony);
(b) przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (należy podać szczegółowy
opis);
(c) inny powód opisany przez klienta uzasadniający reklamację towaru. - Wady części towaru nie uprawniają do reklamacji całości towaru, chyba że
uprawnienie takie wynika z przepisów prawa. - Procedura reklamacji nie dotyczy odstąpienia od umowy przez Klienta
indywidualnego. - Podstawą reklamacji jest dowód zakupu towaru w PPHU FOKUS przez Klienta
(reklamującego), z zastrzeżeniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa. - Zgłoszenie reklamacji towaru Klient powinien przesłać do PPHU FOKUS (przed
ewentualną wysyłką towaru). Reklamację Klient może przekazać za pośrednictwem
wiadomości e-mail, listem zwykłym na podane w sekcji Kontakt dane firmy PPHU
FOKUS. - Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać następujące dane: nr i data zamówienia,
nr faktury lub paragonu, dane kontaktowe, nazwa banku i numer rachunku
bankowego, identyfikację (opis) reklamowanego towaru, sposób zakupu, opis
przyczyny reklamacji towaru oraz uwagi Klienta.
- Odpowiedź na zgłoszenie reklamacji zostanie przesłana niezwłocznie, w
szczególności drogą e-mailową lub innym kanałem komunikacji wskazanym na
formularzu reklamacji. W odpowiedzi PPHU FOKUS może poprosić o uzupełnienie
danych niezbędnych do przyjęcia lub załatwienia reklamacji. - Po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji, w przypadku konieczności
odesłania towaru do PPHU FOKUS, należy go wysłać zgodnie z wytycznymi
otrzymanymi z PPHU FOKUS. - Zgłoszenie reklamacji zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni, w możliwie
najkrótszym czasie. Odpowiedź PPHU FOKUS zostanie wysłana na wskazany przez
Klienta kanał komunikacji. - Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacji, w przypadku odesłania
towaru, przy odbiorze reklamowanego towaru PPHU FOKUS sprawdza sposób
zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie PPHU FOKUS sprawdza zawartość
przesyłki i stan towaru. - Po zwrocie towaru przez Klienta PPHU FOKUS podejmuje następujące działania
w zależności od przyczyny zwrotu towaru i stwierdzonego stanu towaru, tj.:
(a) jeżeli przesłany towar jest niezgodny z zamówieniem (towar inny niż zamówiony)
– PPHU FOKUS zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na
adres poprzedniej wysyłki;
(b) jeżeli przesłany towar jest wadliwy, z usterką, niesprawny (szczegółowy opis) –
PPHU FOKUS zwróci koszt przesyłki oraz prześle towar zgodny z zamówieniem na
adres poprzedniej wysyłki;;
(c) jeżeli wystąpił inny powód opisany przez Klienta uzasadniający zwrot towaru –
PPHU FOKUS podejmie działania odpowiednio do wskazanej przyczyny oraz
stwierdzonego stanu towaru w porozumieniu z Klientem;
(d) w przypadku uwzględnienia reklamacji PPHU FOKUS zwróci Klientowi
indywidualnemu koszty przesyłki (w zakresie najtańszej możliwej formy przesyłki, jak
była dostępna w PPHU FOKUS) oraz wartość brutto towaru, na wskazane w
formularzu zwrotu konto bankowe. - W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego towaru do producenta w
celu wykonania naprawy gwarancyjnej lub wydania opinii czas ostatecznego
załatwienia reklamacji może wynosić 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego
towaru pod adres siedziby PPHU FOKUS. - Przy odbiorze zwróconego towaru PPHU FOKUS sprawdza sposób
zabezpieczenia i stan przesyłki. Następnie PPHU FOKUS sprawdza zawartość
przesyłki i stan towaru. - W innych nie ujętych wyżej przypadkach PPHU FOKUS podejmie działania w
celu w miarę możliwości polubownego załatwienia odpowiednio do sytuacji i w
porozumieniu z Klientem, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i
wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
Zasady zachowania tajemnicy danych osobowych określa odrębny
dokument dotyczący Polityki Prywatności dostępny na stronie internetowej
www.fokus-kotly.pl.
- Jednocześnie Klient składając zamówienie godzi się na otrzymywanie
materiałów reklamowych pochodzących z firmy PPHU FOKUS. Możliwe
formy przesłania materiałów reklamowych do klienta to: poczta elektroniczna
(na adres e-mail podany w formularzu zamówienia oraz w formie ulotek
reklamowych, katalogów wysłanych na adres podany w zamówieniu bądź też
dołączonych to przesyłki z zakupionym towarem. - Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane
wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym
podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio
chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione,
zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych,
do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. - Struktura witryny sklepu internetowego PPHU FOKUS została
zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez
konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych a tym samym
bez konieczności podawania ich przez odwiedzającego przed czy w trakcie
procesu zapoznawania się z ofertą. Podczas odwiedzania witryn nie są też
gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Właścicielem sklepu jest firma PPHU FOKUS s.c Radosław Fibner
Waldemar Staszak , Pieruszyce 3; 63-304 Czermin , woj. wielkopolskie, NIP:
6171906644. - Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem
korespondencyjnym Sprzedawcy. Niniejszy Regulamin jest częścią treści
Umowy Kupna-Sprzedaży zawieranej przez firmę PPHU FOKUS oraz
zamawiającego Klienta. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca
zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia. - Wszystkie dane umieszczone w sklepie internetowym www.fokus-
kotly.pl jak również na naszych aukcjach w portalach internetowych w
postaci zdjęć produktów, opisów, schematów, wykresów jak również projekt
grafiki sklepu internetowego i aukcji Allegro objęte są prawami autorskimi,
które posiada PPHU FOKUS . Obowiązuje zakaz kopiowania i posługiwania
się w/w elementami bez wcześniejszego poinformowania firmy PPHU
FOKUS i uzyskania w odpowiedzi zgody na używanie ich. W przypadku
naruszenia praw łamiący zastrzeżenia zostanie poinformowany o
konieczności zaniechania używania tych elementów. W przypadku braku
reakcji ze skutkiem pozytywnym na rzecz firmy PPHU FOKUS będą miały
skutek przepisy prawa jak również przekazanie sprawy właściwemu
organowi sądowemu.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem Umów Kupna-
Sprzedaży między firmą PPHU FOKUS, a Konsumentami będą rozstrzygane
w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego
zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą
rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.